Träna hörförståelse

Idag har vi lyssnat på en podd som handlar om en ny språkapp.

Lyssna här!

Vad tycker du om podden?
Vilken information fick du?

Trevlig helg på er! Glad alla hjärtans dag❤️

Här kommer sången som vi inte hann lyssna på.
Sjung med hemma och träna uttal.

5 svar

  1. Mohamed Shafik Alwani | Svara

    Hej!
    Vacker låt.
    Jag tycker om den här låten.
    Jag vill tacka livet, som gett mig så mycket.

  2. Mohamed Shafik Alwani | Svara

    Denna sång är helt underbar med Arja Sajonma. Hon kommer från Finland men sjunger på svenska.
    Det är bra att lyssna på svensk musik när man ska lära sig svenska.

    1. Vi kan sjunga den på fredag. 👍🏽

  3. Jag vill tacka livet aftersom : jag bor med goda människor i detta vackra land här i Sverige .

    1. Det är fint att vara tacksam för det🙂

Lämna en kommentar