Läxa måndag 5/6

På måndag är det ingen skola istället har du bloggläxa.

Läxan är att du ska läsa nöjesannonser på Sandvikens hemsida,

 

Du hittar annonserna här: https://sandviken.se/evenemang/evenemangkulturcentrum.4.61eeb9d2152a3eb67123edf.html

 

Svara på frågorna, på onsdag går vi igenom svaren:

Vilken aktivitet passar in på dessa frågor:

  1. Jag tycker om konst.
  2. Mina små barn vill göra något roligt.
  3. Jag är intresserad av litteratur.
  4. Mitt barn som är tio år tycker om att läsa.
  5. Jag älskar att musik!

Välj också en aktivitet som du tycker låter spännande

  1. Varför tycker du den verkar spännande?
  2. När är den?
  3. Var är den?
  4. Vad kostar det?
Kommentera

